{Basketbol 2011}

Basketbol 2011 2011 Dünya ve Türkiye Basketbol Haberleri



Jerry Sloan Görevi Bıraktı

Posted by YalınCocuk




type='html'> Utah tarafındaki kaynaklardan alınan bilgiye göre TSİ 00:00'da bir basın toplantısı yapılacak ve Jerry Sloan ile Phil Johnson istifalarını duyuracaklarmış. Basın toplantısını NBA TV'den ve NBA.com'dan takip edebileceğiz...

Ama bir dakika, bir dakika... Nasıl yani? Sloan, bildiğimiz Jerry Sloan Utah'ın başından ayrılıyor? 26 senelik koçluk kariyerinin 23'ünü Utah Jazz'ın başında geçiren, o kulüşle özdeşleşmenin de ötesine geçen Sloan görevi bırakıyor? Bir devir sona erdi, hem Utah'ta hem NBA'de... Valla detayları basın toplantısında öğreneceğiz, çünkü Wojnarowski bile doğru düzgün bilgi alamamış kimseden, Utah'ın en iyi sır tutan takım olduğunu tweet'liyor kendisi. Ama ben gerçekten büyük bir terslik olmalı diye düşünüyorum. Yani sezon sonunu beklememesi özellikle şaşırtıcı bence, hele kontratını daha 2-3 gün önce 2012'ye kadar uzatmışken...

Ben Sloan'un geri kafalı bir koç olduğunu düşünüyordum açıkçası artık. Zaten eski zamanlarında (finale kaldıkları dönem) daha yaşımız ufaktı, takıma oynattığı oyunu analiz edecek durumda değildik pek. Ama bunca sene geçmesine rağmen hala hepi topu 10 tane hücum setinin içinde dönüp durduğunu, takıma bir yenilik, bir heyecan getirmediğini düşünüyordum. İsimler değişir ama onun sistemi değişmezdi. Zaten yeni Stockton'ını da Deron Williams ile bulmuştu. Ben daha böyle bir 5 sene daha gider diye düşünüyordum. Ama ne olursa olsun, son yıllarda Sloan'un biraz geri kaldığını düşünsem de onun efsanevi koçlardan biri olduğu gerçeğini değiştirmiyor. Şimdi böylesine bir efsanenin ardından, o koltuğa şimdi kim otursa, koltuk birkaç boy büyük kaçacak... Oturacak kişi de asistanlardan Ty Corbin olacakmış.

Stockton ve Malone'la beraber o da karşısına Majesteleri duvarı çıktığı için yüzüksüz bitiriyor kariyerini...




Leave a Reply